גנץ במפקדת 'אלון': "חייבים להאיץ את קצב ההתחסנות"

    איתי גדסי 1 Comment on גנץ במפקדת 'אלון': "חייבים להאיץ את קצב ההתחסנות"

    שר הביטחון בני קנץ קיים הערכת מצב במפקדת 'אלון', האחראית על מתן מענה למאבק בקורונה במשרד הביטחון, בדיון הוצג לשר כי גוייסו 488 חובשים למתן שירות במתחמי החיסונים

    צילום: אריאל חרמוני - משרד הביטחון
    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, בני גנץ, סיים כעת ביקור במפקדת "אלון" בבסיס פיקוד העורף, ביחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין ומפקד המפקדה המשימתית תא"ל רלי מרגלית.

    במהלך הביקור קיים שר הביטחון גנץ הערכת מצב בה הוצגה לו פעילות המפקדה לאור העלייה בתחלואה, ובה נכלל עד כה גיוס לתגבור חיסונים של כ-488 חובשים במילואים, ופרויקט "חוסן לאזרח" שנועד לעידוד החיסונים בקרב האוכלוסייה ובני הנוער בגילאי 12-18 שנכללות בו כיום 27 רשויות.

    בסיום הערכת מצב אמר שר הביטחון גנץ: "אני מסיים ביקור נוסף בפיקוד העורף במפקדת "אלון" שהולכת ובונה מחדש את כוחה נוכח העלייה בתחלואה".

    גנץ הבהיר כי "אנחנו נמצאים בשבוע מכריע, צריך להבין שחייבים להאיץ את קצב ההתחסנות. אני מבקש לפנות לצעירים ולמבוגרים- זה הזמן לגלות אחריות אישית ובגרות וללכת להתחסן. הבריאות והכלכלה של כל החברה, של כולנו ביחד, מונחות על כף המאזניים".

    גנץ דחק באזרחים לצאת ולהתחסן ואמר, "אל תדחו את מה שצריך לעשות היום על מנת שלא נגיע לסגר. שמרו על ההורים, הסבים, הסבתות, עזרו אחד לשני ועזרו לשמור על הכלכלה פתוחה ועובדת".

    בסיום דבריו הבהיר גנץ, "צה"ל ומערכת הביטחון ימשיכו לסייע בכל המישורים, בעידוד ההתחסנות, בהגדלת היקפי הבדיקות, בכל מקום שבו נוכל לסייע אנחנו נמשיך להעמיד את כל האמצעים שאפשר וצריך לטובת מערכת הבריאות ולמשרדים האחרים, על מנת לעצור את התחלואה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ומה לפידוס , זה שזילזל בחיסונים ובנתניהו לפני שנה, מה הוא אומר? שותק כמו דג.